Wat is het recept van Blue Dog Soda uit de serie Sam en Cat?

In de serie Sam en Cat drinken ze in een aflevering Blue Dog Soda, ze vinden het heel erg lekker, en ik zou het ook wel eens willen proberen. Is het in de winkel te koop? Wat is het recept? Of is het gewoon een fake naam voor een product? Als het een fake naam is hoe heet het product dan in het echt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Koken
6K

Antwoorden (1)

Blue Dog Soda is een fictieve, dus niet bestaande, populaire suikerhoudende drank. Cat kent de formule hoe je het maakt. Sam heeft geprobeerd het na te maken maar dat mislukte. Het werd verboden omdat er zoveel suiker in zit, en sommigen er wel 10 flessen per dag van dronken.

Toegevoegd na 10 minuten:
Het is limonade van sodawater met vanille(60%) en citrusfruit (40%), met wat kersen, en een beetje kruidnagel, nootmuskaat en jeneverbes. Er wordt niet vermeld hoeveel suiker daar dan bij gedaan wordt.
Amadea