Wat is typisch Delfts eten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
4.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hollandse pot, Delft is een typisch Nederlandse plaats.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pindakaas ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, ben ik niet duidelijk geweest? Ik bedoel een Delfts gerecht, hèhè!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
blauwe kool...(^_^)

Antwoorden (1)

je zult Zuid Hollandse gerechten moeten zoeken dan heb je misschien geluk
want dan krijg je Dortdrecht , Rotterdam, Den Haag, Brielle ,en alles wat daar rond zit
het enigste wat ik denk te weten zijn rapen met aardappelen in de oven met komijnekaas kaassaus want komijnen kaas was van Delft en ook de luilak bollen
dan werd er een hardloopwedstrijd gelopen op de Zaterdag en je werd dan bedolven met luilak bollen maar zoals vele recepten geeft iedereen zijn naam en provincie er aan