Moet je room culinair eerst koken of kan je het ook zo uit pak eten?

Is het van rauwe melk gemaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
7.5K

Antwoorden (3)

je voeg en kook het mee met een gerecht dus je kan het zo gebruiken
niet bij of voor ouderen en zwangere vrouwen daar is rauwe melk niet goed voor

Toegevoegd na 1 minuut:
zo uit het pak dan he
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna alle zuivelproducten zijn uiteindelijk van rauwe melk gemaakt. Bij Room Culinair zijn er additieven door Campina aan toegevoegd, dus als je het lekker vindt, kun je het uit het pak drinken.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.culinair.net/index.php?action=item&m=y&table=news&form_name=titel&id=2770
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle zuivelproducten die je in de winkel koopt, zijn verhit geweest. Dus nooit van rauwe melk; altijd minimaal gepasteuriseerd.
Dus ja, je kan room culinair zo uit het pak eten als je wilt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, voor rauwmelkse kazen moet je in de regel toch écht naar de speciaalzaak / delicatessenaak of de kaasboer hoor. De gemiddelde supermarkt heeft eigenlijk uitsluitend (gepasteuriseerd of gesteriliseerd) fabrieksspul. Als je kaas 'au lait cru' wilt, moet je dat met een vergrootglaasje zoeken.
Utrecht
12 jaar geleden
Precies, in de reguliere supermarkt zal je geen rauwmelkse kaas tegen komen. Daarnaast hoop ik dat iedereen het verschil tussen kaas en kookroom wel kan maken.