Op welke andere manier(en) dan met een broodrooster kun je brood roosteren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
5.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe handig ben jij met Semtex?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat is dat?

Het beste antwoord

Wat wij wel eens doen is een stukje aluminium folie op de bodem van de pan leggen. (tegen aanbranden van het brood)
Zo kun je trouwens ook lekker tosties maken. De tosti wordt dan niet zo "geplet" als in een tosti ijzer.
Vind ik persoonlijk lekkerder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Op de grillplaat van Princess of gewoon in een koekenpan. Wel erbij blijven zodat ze niet aanbranden. Eventuele zwarte stukjes weghalen, want die zijn zeer ongezond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een klein beetje boter in de koekepan..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een apparaat zoals hier is afgebeeld:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat zou ik graag een keer zien gebeuren.. en dan wel op eten he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of het eetbaar blijft is de vraag, maar het moet zeker kunnen. Mits je natuurlijk zo'n wapen zou mogen hebben en gebruiken, maar dat zit er niet dik in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
in de oven op een lage temperatuur,en op een vlamverdeler,zo'n zwart plaatje wat je op een gaspit legt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ mlodewijk hier moet t ook wel mee kunnen, en t is nog gratis ook!

Toegevoegd na 57 seconden:
Vroeger deden we t ook wel is met een aansteker of kaars, maar of dit nu zo veilig en goed voor je is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Goede suggestie, misschien net als die van mij wat onpraktisch, maar het moet zeker kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hele volksstammen wonen op de hellingen van dit soort monstertjes dus enige toepassing moet er voor te vinden zijn dacht ik zo :-) Ik had alleen nog niet eerder aan brood roosteren gedacht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahah
Onder de Grill gaat perfect...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het warmhoudplaatje van je koffiezetapparaat,maar dan kleine stukjes,ook bakken ze daar wel eens een hamburger op,als je er eerst een beetje boter op doet,deze methode wordt nog wel eens in de gevangenis gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Brood roosteren in de oven kan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben bewezen dat als je motorkap van de auto heet is je er een ei op kan bakken, dan kan je er ook brood op roosteren.

Boven de barbeque, kampvuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op een elctrische bbq, die kun je ook binnen gebruiken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn moeder roosterde het brood altijd gewoon op de platen van ons electrische fornuis.

Toegevoegd na 2 minuten:
Toen ik studeerde deed ik het op zo'n levensgevaarlijk spiraalplaatje. Hopelijk zijn die niet meer in de handel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tussen twee strijkijzers...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger had je rekjes die je op een gaspitje kon zetten, waarmee vier boterhammen schuin boven het vlammetje gezet konden worden.

Ze blijken nog te bestaan als kampeerartikel: