Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is kersentaart lekker als het koud is?

ik houd zelf helemaal niet van kersentaart, maar ik wil er een bakken voor iemand anders. nou geloof ik dat je die warm hoort te eten, maar als ik hem vandaag maak en morgen serveer, ie hij dan nog lekker? of kan ie dan beter nog even in de magnetron of oven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

kersentaart is koud ook heerlijk.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Taart eet je normaliter niet warm, mede omdat er vaak slagroom op zit. Elke taartvulling is dan ook koud lekker om te eten. Heb je nooit kersenvlaai gegeten? Wordt altijd koud gegeten! Als nagerecht wordt er wel vaak iets met warme kersen gegeten, maar niet als taart.
(Lees meer...)
amc
12 jaar geleden
Een kersentaart kan koud lekker zijn maar persoonlijk vind ik dat de smaak van de kersen lekkerder is als het iets opgewarmd is.
Zelf warm ik het dan 30 tot 60 sec. op in de magnetron en spuit daarna de slagroom erop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@John bedankt, mijn "minnaar"is weer bezig ;)"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik at kersentaart altijd koud, maar dit vind ik een goede tip giweda :p
ik vind hem lekkerder als hij koud is en ik ben zelf ook niet zo voor kersen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Taart eet je normaal gezien altijd koud, uitzonderingen daarentegen bevestigen de regel. maar kersen en pruimen of peren taart kun je gemakkelijk warm EN koud eten !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding