Ik heb marsepijn bij de xenos gekocht, maar het is nu nog een beetje hard, hoe maak ik de marsepijn zachter??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
7.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mammie marsepein mmmmm

Het beste antwoord

Goed kneden als het dan nog te hart is een druppeltje water niet een hele Pieter want dan is het net gekleurd water
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je! het werkte goed

Andere antwoorden (4)

Houd de marse p e i n in je hand dus maak hem warmer.

Toegevoegd na 43 minuten:
Doet echt geen pijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk zou je 2 plusjes moeten krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer mag niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde meer dat ik er twee wilde geven, voor je antwoord en je leuke spellingcorrectie.
op kamertemperatuur bewaren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een heel heel klein beetje met water bestrijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Manieren om marsepein zachter te maken;
Handen goed wassen (liefts met geurloze zeep) en met goed natte handen doorkneden.
Of; een beetje water of eiwit toevoegen en dan doorkneden.
Of; boven een pannetje een kort 'stoombadje' geven, maar niet te lang! Anders kan het weer te zacht worden.
Of; vloeibare fondant ( voor tompoezen bijv. ) toevoegen als je dat toevallig in huis hebt.
amc