Kun je wafels maken van pannekoeken mix?

Pannekoeken mix van de Aldi.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
25.5K

Het beste antwoord

Nee wafelmix is anders dan pannekoekenmix. Wafelmix is veel zoeter en het rijst ook.

Al kan je pannekoekenmix wel in een wafelijzer gebruiken, krijg je gewoon kleine pannekoekjes.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kan het ook heel gemakkelijk zelf maken.
150 gram boter, 2 eieren, 500 gram zelfrijzend bakmeel, 100 gram witte basterdsuiker 1/2 liter melk.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (2)

nope, hier bestaat wafelmix voor, gewoon van koopmans bij de c1000 ofzo :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet?
Ja, dit recept appelwafels.

Appelwafels

Ingrediënten

0.5 l melk, 1 theelepel kaneel, 2 eieren,
200 g pannenkoekenmix, 75 g gesmolten boter,
150 g fijngesneden appel.

Hulpmiddelen:

Wafelijzer

Bereidingswijze:

Doe de melk, eieren, pannenkoekenmix en gesmolten boter in een kom. Mix dit goed dooreen. Roer de appel erdoor. Bak het deeg in een heet wafelijzer tot er geen stoom meer uit het ijzer komt.

Serveertips:

Eet met boter en stroop.