Hoe lang is zelfgemaakte soep houdbaar in de vriezer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
34.2K

Het beste antwoord

heey!

mijn vader is chefkok en hij heeft mij verteld dat zelfgemaakte soep (mits goed verpakt) wel drie maanden houdbaar is!
dus niet al na 4 weken weggooien hoor!!

xx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

4 weken in de normale vriezer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha ha, en wat gebeurt er nou als je het 40 dagen bewaart?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan loopt-ie uit zichzelf de vriezer uit;-)
Zeker een half jaar. Heb toevallig gisteren nog zelfgemaakte kippensoep van oktober 2010 gegeten, was nog steeds erg lekker (en ik ben er nog).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een jaar later kan ook nog goed hoor! Lekker goed doorverwarmen.. ik deed het laatst nog met soep van iets meer dan een jaar oud (tomatensoep) en de smaak was misschien nog wel lekkerder dan toen de soep vers was.
De meeste soepen zijn vaak het lekkerste als de structuur goed zacht is, en als je gaat 'diepvriezen' wordt het al snel zacht.