Zijn avocado's ook in blik of diepgevroren te koop,en waar dan?

7 jaar geleden
in: Koken
3.7K
dudemeister
7 jaar geleden
Nooit gezien in blik. Diepgevroren blijkbaar bij Appie, maar waar ik nieuwsgierig naar ben waarom je blik of dvries zou willen. Vers is toch echt het lekkerst en ze zijn razendsnel te pellen ed. Mee op vakantie. Daar kun je ze ook krijgen.

Het beste antwoord

Bij de Albert Heijn hebben ze avocadoblokjes in de diepvries liggen.
Lekker makkelijk, haal ik zelf ook wel eens.
In blik zou ik niet weten.

Toegevoegd na 43 seconden:
Hierbij een link naar de webshop, dan weet je hoe de verpakking er uit ziet: https://www.ah.nl/producten/product/wi365661/ah-zachte-avocado-stukjes
Ritsuka
7 jaar geleden
flyingcrow
7 jaar geleden
Ritsuka bedankt! Een dorp verderop is een AH,daar kom ik regelmatig in de buurt!
Ritsuka
7 jaar geleden
Ik zag ze gisteren trouwens ook bij de Jumbo in de vriezer, vergelijkbare verpakking en prijs
flyingcrow
7 jaar geleden
Bedankt,zit bij ons ook in de buurt.