Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je zelfgemaakte advocaat die te straf is zachter maken ?

Ik heb gisteren zelfgemaakte advocaat gemaakt , en nu bij het proeven blijkt hij veel te straf ( denk te veel alchol in gedaan ) ! Kun je dit ongedaan maken ? Of wat kan ik nu doen met deze advocaat ( buiten weggooien ) ?

7 jaar geleden
in: Koken
5.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou zeggen opnieuw een lading advocaat maken zonder alcohol en dan de twee mengen.
doralien
7 jaar geleden
kun je advocaat maken zonder alcohol ? Gaat dat dan wel binden ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Lijkt me van wel. Volgens mij is alcohol geen actief ingrediënt in het geheel. https://www.google.nl/search?q=advocaat+zonder+alcohol+maken&oq=advocaat+zonder+alc&aqs=chrome.2.69i57j0l3.5425j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
doralien
7 jaar geleden
ah ok ... gaan we proberen .... maar moet je dan voor de hoeveelheid alcohol room in de plaats nemen ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn twee opties:
-Je kan gewoon wat advokaat maken met te weinig alcohol en dat mengen met die met teveel alcohol.
-Je kan er ook een lekker ander drankje van maken, tokkelroom. Schep dan voor het serveren wat (al of niet stijf geslagen) slagroom door de advokaat en voeg naar smaak een zakje vanillesuiker en gewone suiker toe. Dit product is minder goed houdbaar dan advokaat. Daarom kan je dit het best vlak voor het serveren doen en een eventueel overschot in de koelkast bewaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding