kan je monchoutaart zonder slagroom maken?

{ik heb geen slagroom meer thuis}

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Koken
14.2K

Antwoorden (1)

Het kan wel ; je kunt de slagroom vervangen door (volle) melk, of yoghurt of kwark of eender welk zuivelproduct. Klop-klop is helemaal mooi als je dat hebt. Maar vermoedelijk wordt de smaak dan wel signifikant anders dan je verwacht. En voor voldoende stijfheid zou ik er wel iets van slagroomversteviger of gelatinepoeder doorheen doen.

Het kan wel, maar het is niet ideaal, en met winkels die tegenwoordig 7 dagen per week tot tien uur open zijn.......is iets niet in huis hebben natuurlijk eigenlijk geen excuus ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
criseyde
7 jaar geleden
Bij mij zijn de supermarkten maar tot 20.00 open...en op zondag maar tot 18.00...