Waar zou ik goede materialen kunnen kopen om bonbons mee te maken?

Dan bedoel ik de echte stevige professionele materialen zoals o.a. polycarbonaat en rvs.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Koken
1.6K

Het beste antwoord

http://www.bakeryshop.eu/ijs-en-chocolade/chocolade-tools/

Op bovenstaande online shop kan je professionele gereedschappen kopen voor de bakkerij/patisserie/ijssalon of horeca onderneming. Het zijn vakgereedschappen die eveneens geschikt zijn voor de hobbykok of -bakker.

Toegevoegd na 9 minuten:
https://www.kookwinkel.nl/webshop/50735-fatdaddiosbonbonvormen.asp

Hierboven nog een site met polycarbonaat chocoladevormen.

Toegevoegd na 15 minuten:
Bij deze kookwinkel is de bezorging boven €20,- gratis, ze leveren snel en je hebt een ruime zichttermijn van 60 dagen. Zo te zien is hier een goede klantenservice.
amc
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan zou je moeten zoeken bij toeleveranciers die zich niet op particulieren maar op bedrijven richten.
Een groothandel zoals Makro of Sligro kan vermoedelijk ook wel (ben ik vaak geweest, maar weet ik niet op dit punt), zou je moeten informeren, maar is allicht het proberen waard.

Succes!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ Juist, mijn eerste gedachte ging ook naar de Sligro, de Sligro is gericht op de Horeca.