waar kan ik honingmosterdsaus kopen.kan het niet vinden in de supermarkt en bij navraag hebben ze het niet????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
6.4K

Het beste antwoord

Erg makkelijk zelf te maken:

Ingrediënten
1 eetlepel mosterd
1 eetlepel honing
2 eetlepels olijfolie
50 ml crème fraîche
Zout en peper

Bereiding
Mix alles tot een gladde saus. Lekker bij een frisse salade.
of verwarmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Bij Plus en C1000 wel. Witte fles met een gele dop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zelf gebruik altijd mosterdsaus van remia die is egt heerlijk en gewoon bij albert heijn te koop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de jumbo en deen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Remia heeft het ook, maar dat is ook meer sladressing. Miss dat je daar iets mee kunt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoogvliet
Lidl
Albert Heijn
delicatessenzaak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de meeste winkels is het dacht ik wel te koop.. bij de sligro heb je beenhamsaus (bolle's beenhamsaus) is ook honing mosterd en die is me een partij lekkerrrr mja.. moet je wel een pasje hebben van de sligro, of iemand die je kent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Super de Boer en Nettorama.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jumbo schijndel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In iedere grote supermarkt is dit wel te verkrijgen.. En het is inderdaad zoals hierboven te lezen heel makkelijk te maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan hem ook zelf maken...hoeveelheid mosterd, naar smaak honing en een beetje citroen, roeren en klaar.

Zo maak ik het altijd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel makkelijk te maken,
2 eetlepels mayo,1 eetlepel honing en een beetje mosterd na smaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gisteren nog bij Appie gehaald,van Marne.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De betere supermarkten hebben hem in huis. Ook delikatessen/kaasshops hebben hem vaak in het assortiment, maar als hij niet te koop is waar jij woont, dan is het niet moeilijk om te maken.

Je neemt 2 eetl. vloeibare honing, 4 eetl. olijfolie, 1 eetl. azijn, 1 eetl. grove mosterd, peper en zout. Alles door elkaar kloppen en je hebt een heerlijke saus/dressing.
Vooral heerlijk bij een salade met kip, geitenkaas of brie, peer en/of avocado.

Wil je meer een saus om te dippen;
dan neem je 3 eetl. mayonaise, 1 eetl. honing en 1 eetl. grove mosterd.

Warme honing mosterd saus (bij vlees);
Snipper een uitje heel fijn en smoor het aan in boter die je niet te heet laat worden. Voeg ca. 200 ml. slagroom,
3 eetl honing, 3 eetl. mosterd toe. Maak op smaak met peper, zout en evtl nog wat honing/mosterd.
Roer wat maizena aan met water en bind de saus hier wat mee. Een beetje per keer totdat hij dik genoeg naar jouw smaak is.
amc