Als je na die 10 pintjes alleen nog water drinkt, niet. Heb je ervoor of ga je erna nog wel aan de alcohol, dan zou ik het zeker zo noemen!

10 pintjes moet kunnen voor een keer, maar maak er aub geen gewoonte van... zeker niet als je tussen de 16 en de 20 bent en je hersenen nog niet zijn uitgegroeid. Onder de 16 drink je natuurlijk geen druppel!

Toegevoegd na 1 minuut:
Beetje kromme zin, sorry. De bedoeling was:
Heb je ervoor alcohol gedronken, of ga je dat erna nog doen, dan zou ik het zeker zo noemen!

Bovendien heb ik de volgende bron gebruikt:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi,nou vlgs mij niet als je dan daarna gewoon cola of sinas drinkt ofzo,weet je.Maar als je vet blijft doorzuipen,dan heb je als je uit bent van -zeg 11 uur s avonds tot 4 uur s ochtends,met dus gemiddeld 5 pintjes per uur- = 5X5 = 25 pintjes op.vlgs mij voel je je dan daarna écht niet cool meer,maarben je dan hardstikke bezopen.(ík zou me in ieder geval wél strontziek voelen,want dat = 1 heel krat eegzuipen weet je).

Toegevoegd na 1 minuut:
eegzuipen =leegzuipen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De term comazuipen (in het Engels binge drinking genoemd) wordt gebruikt voor het gemeenschappelijk overmatig drinken van jongeren, soms ook minderjarigen. Hierbij wordt meestal gebruikgemaakt van sterke alcoholhoudende dranken zoals wodka, tequila en whisky. Maar het is ook mogelijk te comazuipen met lichtere drankjes als de Bacardi Breezer. Het comazuipen leidt frequent tot bewusteloosheid en ziekenhuisopnames en moet dus zeker gezien worden als een vorm van alcoholmisbruik.

Deze term comazuipen is afgeleid van het in Duitsland als Komasaufen betitelde drankmisbruik onder jongeren.[2] De toestand van bewusteloosheid die dit gedrag tot gevolg heeft is echter niet hetzelfde als een coma ofwel diepe bewusteloosheid
.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee want je doel is niet om zoveel mogelijk te drinken totdat je niet meer kan!!!

Je hebt zelf gezegt ok ik stop nu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me in elk geval niet goed voor je lijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwoord op je vraag kan zowel ja als nee zijn.

Er zijn mensen die na 5 pintjes al onderuit gaan, terwijl anderen na 25 pintjes gewoon doorzuipen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
coma zuipen denk ik niet aangeschoten wel als je het daarop houdt bezopen zou ook nog kunnen als je verder gaat maar zo snel drink je jezelf niet in coma een vriend van mij had 3 flessen blauwe wkd op een fles smirnoff 16 bier en nog 3 pasoah jus en de volgende dag wist hij gewoon nog alles