Hoe voorkom je dat je rietje omhoog komt in een glas frisdrank?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
4.6K

Antwoorden (9)

Frisdrank zonder prik drinken
Iets zwaars op je rietje leggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel ijsblokjes erin doen en klem hem daar tussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even aan het rietje zuigen zodat hij vol met vloeistof zit in plaats van met lucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anker aan vastmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het rietje gaat 'drijven' omdat er lucht in zit. Daarom wordt het omhoog geduwd. Denk maar aan een luchtbed in het zwembad, als je dat naar beneden duwt gaat het ook omhoog, omdat het met lucht is gevuld. Als je het rietjes dus vult met je frisdrank (er even op zuigen) dan zit er in het rietje hetzelfde als in de omgeving van het rietje (het glas dus). Dat is dus de beste oplossing om te voorkomen dat je rietje omhoog gaat in je glas frisdrank!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat antwoord staat hierboven toch ook?
Wanneer je een rietje in een gevuld glas doet moet je je vinger op de bovenkant van het rietje doen. Als hij in het glas zit haal je je vinger er vanaf waarna het rietje zich door de druk zelf zal vullen. Probleem opgelost
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een klein beetje frisdrank in het rietje zuigen zodat ie naar beneden zakt door het gewicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stukje Ducktape will do the trick
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of gewoon als het kan, het rietje ombuigen aan de bovenkant, dmv de ribbeltjes.