Waar het een koop evenement organisatie hun drank in ?

Toegevoegd na 51 seconden:
Doen ze dat bij de fabrikant of bij een groothandel?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Dranken
Amadea
7 jaar geleden
Bij een groothandel.

Antwoorden (1)

Dat hangt af van het evenement, de omvang en de afspraken met de fabrikant of de groothandel. Een biermerk kan bijvoorbeeld ook sponsor zijn en in die hoedanigheid hun producten leveren inclusief stands, taps en ander materiaal. Zo heeft praktisch elk biermerk een gespecialiseerde afdeling voor evenementen. Kleinere evenementen hebben meestal meer baat bij de groothandel vanwege het ruime aanbod en distributie.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En hoe zit het met de non alcoholische dranken?
BarendV
7 jaar geleden
Als bijvoorbeeld Red Bull je evenement steunt dan rechtstreeks via de distributiekanalen van Red Bull. Maar frisdrank meestal via de gecentraliseerde groothandel of via gespecialiseerde evenementen cateraars. Zo kun je zelfs hele partijen ijsblokjes rechtstreeks bij de (ijsblokjes)producent bestellen.