Dan krijg je vieze vette cola. Omdat kip vet is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Erna55
7 jaar geleden
Niks mis met dit antwoord. +
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat de cola vies wordt is waar, dat kip vet is, is absoluut niet waar.
Kip en varkensvlees zijn juist de magerste vlees soorten
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
maar ik heb daar geen - voor gegeven
Kippenvlees in cola zorgt voor malser vlees.
Dit komt omdat cola zeer zuur is, met een pH-waarde van ongeveer 2,6 (Door de toevoeging van veel suiker wordt dit voor de menselijke smaak gemaskeerd).
Als je vlees in een zure oplossing legt dan verandert de structuur. De vleeseiwitten gaan een beetje losser zitten waardoor het wat vocht opneemt. En dat ervaar je als malser vlees.
SimonV