De grootste coladrinkers op aarde zijn de Mexicanen, die in 2011 ruim 728 glazen achterover sloegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Naast Mexico wordt enkel in Chili, de Verenigde Staten, Panama en Argentinië meer Coca Cola gedronken
fremar
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is wel enkel coca-cola.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar inderdaad voor Cola en Frisdrank Algemeen zal je in Latijns-Amerika de grootste markt vinden.
De meeste cola wordt ongetwijfeld in de Horeca gedronken. Al ken ik wel een paar mensen die 'dag en nacht' cola drinken of iemand anders die wekelijks een paar flessen 1,5 liter cola inkoopt. Ook ken ik iemand die elke dag een fles cola drinkt, maar of het 1,5 of 2 liter is ben ik vergeten.

Ook aan het strand is cola zeer gewild , maar als je nou vraagt waar precies, dan zou dat zo maar in de 'kroeg' kunnen zijn :-)

Als antwoord zeg ik echter : in de Horeca .