In de Carrefour en in de Colruyt heb ik al zulke wijnen gezien.
Welke nu de beste zijn hangt af van je persoonlijke smaak dus daar kan ik je niet helpen.
Ik kan je wel een tip geven over hoe je best wijn koopt.
Ga naar de winkel en koop van elke soort die je wat lijkt 1 fles en laat die thuis een dagje rusten. Open de volgende dag de flessen en proef ze, diegene die je bevalt haal je dan aan in de gewenste hoeveelheid. Zo doe ik het ook en dit systeem werkt.
Groetjes en gezondheid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
leuke tip, bedankt!
Wat de wijn zelf betreft : heb je een merk? ik ben naar beide winkels geweest en ze bekeken me alsof ik van Mars kwam... :-)
liveisgreat
10 jaar geleden
jammer dat ik geen merken heb, maar wel goeie tip....en handige uitleg!