Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je het sap uit een ui?

Kan het bijvoorbeeld in een keukenmachine? Of gaan de goede stoffen erin dan verloren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
11.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wil je er mee? Drinken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om te drinken. Het schijnt het testosteron op een natuurlijke en gezonde manier te doen stijgen.
http://www.ergogenics.org/voeding119.html
Ritsuka
11 jaar geleden
lijkt mij niet zo lekker smaken eigenlijk

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De beste manier is een sapcentrifuge, daar recupereer je bijna alle sap dat in vruchten en fruit aanwezig is. Hoe harder groenten/fruit hoe meer sap concentratie.

Buiten vele andere voordelen is uiensap is vooral goed om je testosteronspiegel te verhogen, dus sport- en oudere mannen (ook om nog langer te leven), aan de slag...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan overal wel mee, maar daarna moet je het pulp eruit zeven. Dus inderdaad een keukenmachine en dan helemaal fijn maken, of een sapcentrifuge natuurlijk.

Ik zou overigens eerst eens vragen of het wel waar is wat je gelezen hebt voor je zoiets vies gaat drinken wat toch niet helpt dan wel nergens voor nodig is omdat er niets aan de hand is met je testosteron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google is uw vriend! Type 2 woorden in: uiensap testosteron. Je krijgt 90.000 resultaten, overtuig u.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft het ook niet per se te drinken, je kan het verwerken in gerechten. Ik denk bvb aan soep.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat maakt uienSAP waardevoller dan een stukje ui? Dat is hetzelfde als het onzinnige advies om bij diarree geraspte appel met kaneel te nemen. Waarom zou je geen stukjes appel of plakjes of wat dan ook mogen nemen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net zoals sinaasappelsap drinken een totaal ander reactie in je lichaam teweeg zal brengen dan de sinaasappelen eten tezamen met het vruchtvlees. Als ik uw denken doortrek moet je ook geen thee meer drinken, eet het zakje gewoon leeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even deze link lezen, jammer dat er reclame gemaakt wordt, maar het onderscheid tussen sap en de gehele vrucht wordt meteen duidelijk. http://www.zestjuices.com/du/whyjuicedu.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thee drinken doe ik niet voor mijn gezondheid maar omdat ik een warme drank lekker vind. Als er stoffen in uiensap zitten zitten ze ook in de ui zelf. Ik ben niet overtuigd van de bron.
Je kunt de ui ook in kleine stukjes gesneden in een knoflookpers doen, ik heb 1 van Tupperware en die werkt perfect
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Uiensap is ook heel goed voor je haar!!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding