Welke koffiepads moet ik nu eens kopen om een lekker bakkie te drinken? Ik vind het zo slap en smaakloos zelfs DE. Graag tips

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
6.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach, met zo'n wattenschijf automaat krijg je nooit lekkere koffie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al geprobeerd met 2 is inderdaad beter, maar wel duur. Op de senseo koffie van DE zit zoveel schuim en dat vind ik ook niet zo lekker. Bedankt voor de tips

Het beste antwoord

Er zijn een aantal belangrijke punten die je in acht moet nemen als je koffie maakt met pads.
- spoel je koffiekopje om met heet water. Om lauwe koffie tegen te gaan.
- laat eerst wat hert water van je senseo-apparaat lopen zodat ook het water ook echt heet is dat in je koffiekopje komt.
- dan gebruik ik Dark roast van de Aldi. Is echt heel lekker! je moet iets meer water gebruiken dan één kopje van het apparaat. Je hebt dan echt een kop heerlijke koffie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt ik ga het proberen!

Andere antwoorden (6)

wij drinken altijd Dark Roast van DE; die is goed en je hebt zelfs Extra Dark, maar die vinden wij te straf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt inderdaad de extra dark van DE die is lekker sterk. Ze hebben ook black van DE die is ook wat sterker en zit een lekker vol smaakje aan. Verder zou ik t niet weten en denk ook niet dat er sterker is op het gebied van pads. Espresso pads misschien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoewel ik zelf geen fervent koffiedrinker ben en de weinige koffie die ik drink nog ouderwets met een filtermachine zet, hoor ik vanuit mijn naaste omgeving veel positieve geluiden over de pads van Lavazza. Schijnen erg lekkere koffie te geven, misschien het proberen waard?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U kunt experimenteren met 2 pads in de 2 padhouder en
het kopje er eerder onderuit halen of de stopknop indrukken.
Perla van A.H. is ook lekker.
Melitta heeft ,pads, die u zelf kunt vullen.
Nu zijn de Nespresso apparaten van Krups in de aanbieding, en zijn de coffeecups van Nespresso en D.E.
ronduit favoriet bij ons.
s,avonds drinken wij decafe.
Maar al met al, smaken verschillen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is lekker ?
Ten eerste is dit zeer persoonlijk (de ene persoon houdt van sterke koffie, de andere apprecieert een zurige toets)

Ik kocht ooit ook zo'n apparaat waar pads in moesten; vreselijke koffie vond ik dat. Allemaal.
Ik heb nu een "George Clooney" apparaat en wil echt, maar dan echt nooit nog zonder deze koffie.

Ok, het toestel kost 150 euro, 10 capsules kosten 3.70, maar deze koffie varieteiten zijn stuk voor stuk een streling op de tong van een échte koffieliefhebber.

Als je liters koffie per dag drinkt is dit natuurlijk onbetaalbaar..

PS : Ik heb lange tijd een rare huiduitslag gehad waarvan ik niet wist waar deze vandaan kwam. Bij overschakelen op een ander koffieapparaat (dus van pads naar capsules) was de uitslag verdwenen.
Na intensief Googlen vond ik dat het papier van de pads bepaalde eiwitten bevat, wat allergische reacties kan veroorzaken.

Ik hoop dat je snel je meest geschilte bakje troost mag vinden hoor, want dat is toch telkens een hoogtepunt tijdens de dag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben het hier helemaal mee eens! Dit is pas echte koffie! Die pads is allemaal te slap/waterig en je proeft niet echt koffie! Het is een kleine investering en zag net in een folder dat er nu een korting op die machines zit.
Ik vind Capucino-Choco heerlijk probeer maar is!
Op de website van Douwe Egberts kan je ergens een gratis proefpakketje vragen ik zou het doen! Heb ik ook gedaan capucino-choco bevalt me wel dit komt sowieso elke week in mijn boodschappenkar.

Mvg SYDK