Waar in Nederland kun je Sioux City Sarsaparilla root beer kopen?

Weet iemand misschien een winkel of webwinkel waar ze dit verkopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
3.1K

Het beste antwoord

helaas is die niet bij candy online te krijgen maar er zijn een aantal winkels in nederland voornamelijk amsterdam die zich puur focussen op het importeren van engelse en amerikaanse voedsel en drank waren. zo is er eentje op de leidsestraat die volgens mij wel een aantal root beers heeft, en anders is het gewoon importeren vanuit amerika. probeer deze soda fanaat john nese.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier in deze bron staan een aantal merken root beer.
Tevens kun je contact met hun leggen en een product aanvragen.
succes