Gaan de koffiecups voor de Nescafe Dolce Gusto ook goedkoper worden doordat andere aanbieders deze gaan leveren?

Koffiepads waren eerst ook heel duur, daarna kwamen ze ook bij de Aldi te liggen en waren ze al stukken goedkoper. Geldt zoiets ook voor deze koffiecups?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Antwoorden (2)

Dat is niet te voorspellen, maar de Nespresso cups zijn geen cent goedkoper geworden sinds ook DE zich op deze markt begeeft. En omdat Dolce Gusto niet een heel populair apparaat is, verwacht ik geen enorme prijsdaling.
12 jaar geleden
als een bedrijf als aldi, dirk of de ah een huismerk op de markt gaat brengen van een machine duurt het niet lang voordat ze de hele machine uit de productie halen en een 2.0 maken met een andere stijl waar het cupje dan net niet in past. zodat als je verder wilt genieten van dit soort machines en hun branding dan moet je ook een nieuwe machine aanschaffen.