Hoe kan je zelf starbucks maken??

Hoe kan je zelf starbucks maken?? Maar op een makkelijk manier en niet met van die abnormale ingrediënten ofz :$:$

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.1K
bamibal
12 jaar geleden
Wat is een starbuck? Of bedoel je gewoon een kop koffie?
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat van starbucks, die hebben toch 30 soorten koffie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja bamibal, dat vroeg ik me ook af... wat is een starbuck???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(ik vind het wel goeie reacties) ... :)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet uit welke soort eigenlijk :$

Het beste antwoord

Starbucks is koffie met smaaksiroop. Die kan je kopen in grotere supermarkten. Amandel (amaretto) of Vanille etc. etc. Je maakt de koffie iets sterker en voegt een scheutje siroop toe. Zo simpel is het. Een heel flesje kost denk ik net zo veel als 1 beker starbucks :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Welke bedoel je?

Die cappuccino met karamel is wel makkelijk:

Maak koffie en schuim wat melk. Gooi dit bij elkaar en maak karamelsaus en giet dat erbij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1/2 kop verse Espresso
2 1/2 kop Halfvolle melk
1/4 kop kristalsuiker
1 theelepel droge pectine