Wat is beter om te drinken als je gaat fietsen?

2x coca cola (0.2l) of 1 pilsje (0,25l helaas Heineken), qua koolhydraten, vet enz enz enz.

Fietsen de ochtend erop (niet rekening houdend met een eventuele kater).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Een kater? van één blikje aangelengd bier.....LMFAO

Het beste antwoord

In 0,1 liter cola zit 44 kcal (=energie) en 11 gram suiker.
In 0.1 liter pils zit 40 kcal en 2 gram suiker.

daarnaast bevat cola ook nog cafeïne, een stof waarvan bekend is dat deze opwekkend werkt of kan werken.

Deze zaken bij elkaar opgeteld kun je dus beter voor de cola gaan. Het werkt opwekkend en er zit meer energie in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je

Andere antwoorden (3)

Sowieso geen alcohol, lijkt mij.
Dus dan maar de cola. Dan heb je gelijk ook nog wat suiker/energie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Nickelangelo;

Als je na een kwartlitertje bier bezorgd bent over een kater zou ik het bij cola houden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het gaat om 's-avonds een pilsje of twee cola, en de volgende ochtend fietsen zoals ik concludeer uit de toelichting, dan lijkt het me beter om dat pilsje te nemen.

Kater lijkt me heel erg onwaarschijnlijk, en als je denkt dat je voor een fietstocht nog voldoende energie over hebt van twee cola die je de avond ervoor hebt gedronken, dan zit je helemaal fout.

Blijft over: van cola zal je minder lekker slapen dan van een pilsje.

Oftewel, proost met dat pilsje!