Tot wanneer duurt de coca cola 125 jaar actie nog met de codes in de doppen waarmee je prijzen kan kopen ???

ik wil namelijk weten of ik het nog red om een koelkast te sparen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

De spaaractie is uitsluitend geldig in Nederland van 01/04/2011 tot en met 30/06/2011. Daarna kan de deelnemer nog tot 31 juli 2011 codes inwisselen en producten in de online boutique bestellen.

voor meer info ga naar de bron. Vervolgens links onder naar actievoorwaarden.

M.v.g.

Mrboonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tnx

Andere antwoorden (1)

Helaas is de koelkast al niet meer verkrijgbaar :-(
Als je onderstaande link klikt zie je het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Don't shoot me, I'm only the piano player ! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik vrees dat je genaaid. bent... jammer en vervelend, als ik jou was zou ik een brief sturen naar cocacola. en dan de punten er bij doen, en dan ze vriendelijk te verzoeken iets voor je terug te doen.. je bent immers een trouwe klant..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig heb ik zelf niet aan deze spaaractie meegedaan, maar voor Sandervraagt vind ik het sneu.
Toch is het niet heel vreemd dat in de laatste week van een drie maanden durende actie artikelen uitverkocht zijn.