Chinese Tea van Dr. Jian?

Iemand ervaring, wat is er waar van alles wat ze beweren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is er niet zo veel van waar, dingen die tem mooi lijken om waar te zijn, die zijn in 99% van de gevallen ook echt te mooi om waar te zijn en dus NIET WAAR.

Tvproductengetest is bezig met een vergelijking, maar de antwoorden zijn nog niet bekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de toevoeging van de site ging ik om haha, zat te twijfelen tussen de 2 antwoorden, maar op die site kon ik er wel veel over vinden. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Wees AUB VOORZICHTIG met Chinese kruiden om af te vallen. Zo'n 20 jaar geleden hebben er door dit soort "natuurlijke" kruiden mensen hun nieren verwoest. Letterlijk.
Om af te vallen werkte het wel heel goed...
Er zat destijds een stof in - aristolochiazuur - die ZEER giftig is. Inmiddels is die stof verboden, maar ik weet uit persoonlijke kring, helaas, dat de stof in Belgie weer is opgedoken.
Dus ik raad je met klem aan er niet aan te beginnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:o oeii!! Dat is wel heel erg zeg!!! Ik blijf er maar lekker vanaf!! Ik ben niet eens veel te zwaar, maar het klonk zo leuk haha. Gewoon pickwick thee nemen dus !! :p haha bedankt !