goede milkshake,

Ik wil al heel lang een goede milkshake maken, maar het lukt me nooit. Heeft iemand misschien een goede tip, recept voor een milkshake?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Roomijs
Slagroom
Volle melk
Blender
Aardbeiensaus

Dat is de lekkerste niet met echt fruit veelminder smaak en zelf toevoegen naar eigen smaak doe ik ook altijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo doen ze het ook bij snackbars

Andere antwoorden (4)

* één derde bak slagroomijs
* volle melk ligt eraan hoe fatsig je t wil hebben.
* 1 tot anderhalve banaan/ 100 a150 gram aardbeien/
* anderhalve eetlepel suiker

Toegevoegd na 16 uur:
of banaan of aardbei.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Wat is fatsig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dik.. sorry dat zal wel lokaal zijn :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
/ staat voor "of" toch..? dus of banaan of aardbei.. :p
Beker halfvolle melk, banaan, sinasappel. Zo makkelijk en zo lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanilleijs, kleine deel slagroom toevoegen, met mixer loskloppen (ijs 5 min. Van tevoren uit vriezer halen)
En als laatste een klein scheutje pina colada toevoegen.
Heerlijk om door een dik rietje te drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je neemt gewoon een soort fruit, banaan bijvoorbeeld, die meng je met een aantal scheppen vanieleijs, euroschopper is goed genoeg en een scheutje melk. De verhoudingen kan men naar eigen behoevte variëren. Dit meng je allemaal goed met een staafmixer. En klaar is je heerlijke milkshake.