waar koop ik energiedrank Monster Assault? (in zwolle)

Toegevoegd na 9 minuten:
het is niet in de c1000(mulder, Schokker) , AH(zuid), jumbo te koop. als ik er nog meer waar het niet is vul ik het wel aan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
3.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken de eigenaar van C1000 Holtenbroek. ga het ff vragen voor je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als die em niet heeft dan mag je wel vragen of hij em in zijn assortiment kan doen. koop ik ff een lading van dat spul!

Antwoorden (9)

Supermarkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onze oude vriend appie.( neem aan dat die in zwolle is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AH Diezerpoort en C1000 Holtenbroek verkopen het sowieso.

Toegevoegd na 3 minuten:
die verkopen Monster, ik lees je vraag nu pas goed, Monster Assault? Dat weet ik niet.

Toch zou ik proberen bij AH Diezerpoort, de grootste AH in Zwolle met het grootste assortiment (cat. 5 winkel). Zuid is een (cat. 4 winkel).

Toegevoegd na 7 minuten:
Bel ze! 4549469 Bespaart je flink stuk fietsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel monsters zijn Niet in nl te Koop. Je kunt ze krijfen ALS je door monster gesponsort wordt. Van iemand die ik Ken bijv wordt de band waarvoor hij werkt( MFS) gesponsort. Laatst kreeg ik van hem monsterkoffie uit blik. Niet in nl te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super de boer heeft t in zn assortiment
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de Monster website is het (al dan niet tijdelijk) niet beschikbaar:

http://www.monsterenergy.com/products/assault/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien in de kruidvat (als je dat hebt)