Waar kan ik Assam thee in theezakjes of beter nog in piramidezakjes kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.3K

Antwoorden (2)

Bij de www.theefabriek.nl kun je heel veel soorten thee bestellen. Ook de Assam: http://www.theefabriek.nl/catalog/advanced_search_result.php?keywords=assam&x=8&y=5

Via de site zijn ook theezakjes te bestellen waar je de losse thee in kunt doen.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.theefabriek.nl/catalog/product_info.php?products_id=299
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen theezakjes met Assamthee te koop daar!
Bij De Mélangerie, koffie- en theespeciaalzaak:
Assam Thee
Assam thee wordt verbouwd aan beide kanten van de Brahmaputra (India), het grootste zwarte theegebied ter wereld.
De Brahmaputra vallei ligt ruim 190 kilometer ten oosten van Darjeeling en grenst aan China, Birma en Bangladesh. In dit gebied valt bijzonder veel regen: 198 tot 295 centimeter per jaar. De regen is echter zeer onregelmatig; tijdens de moesson kan er wel 25 tot 30 centimeter per dag vallen. Tijdens deze periode stijgt de luchtvochtigheid tot wel 96 procent en door de combinatie van hitte en vochtigheid groeien hier enkele van de beste theeën ter wereld. Het grootste deel van de pluk vindt plaats van juli tot september.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze zaak verkoopt geen Assam thee in zakjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry Hannes, te snel gelezen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht je geen Assam-thee in zakjes kunnen kopen, is dan losse thee in een thee-ei geen optie voor je?