Die komt meestal op maandag aan. Zondag legen ze de bussen, en dit wordt dan de volgende dag geleverd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op maandag als je het tenminste op de postcode hebt gelet en het in de goede bus hebt gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitgaande van een kaartje gepost in nederland, naar een adres in Nederland:

Gepost op Bezorgd op
Maandag t/m vrijdag > de volgende dag
Zaterdag/zondag > maandag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een beetje mazzel op maandag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien brievenbussen niet op Zaterdag gelicht worden,zal het lichten pas op Zondag gebeuren en wordt het kaatje(althans in onze contreien) Pas op Dinsdag bezorgd. Er wordt bij ons zo goed als niet op Maandag bezorgd, of het moet rouwpost zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou maandag kunnen zijn, maar bij ons wordt er op maandag niet bezorgd, en moeten we wachten tot dinsdag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je jou post normaal s`morgens krijgt dan krijg je de post op maandagmiddag .
En als je de post normaal s`middags krijgt dan krijg je de post op dinsdagmiddag .