Welk seizoen van Dr. Phil wordt er nu in Nederland uitgezonden?

Daarmee bedoel ik welk jaar? Seizoen 2015?
En waarom lopen wij in Nederland zo achter met de uitzendingen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op 14 februari hebben we aflevering 156 van seizoen 14 kunnen zien ("My Fiance Admits to Putting His Hands on Me...").
In Amerika werd deze op 16 mei 2016 uitgezonden. Onlangs was daar al aflevering 103 van seizoen 15 te zien.

Toegevoegd na 24 minuten:
Waarom we achterlopen zou je RTL moeten vragen. Waarschijnlijk zijn oude uitzendingen goedkoper. Helemaal gelijktijdig kun je nooit lopen omdat de opname eerst nog vertaald moet worden.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom RTL achterloopt heeft zeker met de rechten te maken. Waarschijnlijk heeft de zender nog exclusiviteit afgedwongen voor een bepaalde periode. Daarnaast zal het ook te maken hebben met actualiteiten. Dr Phil valt niet onder de noemer actualiteiten. Terwijl de Ellen Show en de Daily Show hier wel zwaar aan hangen en daarom vrij snel te zien zijn (Daily Show loopt volgens mij 1 dag achter).