Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is de serie prison break realistisch?

De serie prison break gaat over Micheal Scofield die zijn broer uit de gevangenis ontsnapt, maar mijn vraag is nu: is de serie echt zo realistisch?
Ps: ik heb alles gezien

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
822
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoe bedoel je "echt zo realistisch"? Is er iemand die dat beweert dan? Natuurlijk is die serie niet realistisch.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Ik weet niet hoe het in de gevangenis in Amerika gaat. Maar ik denk dat het wel zou kunnen. Behalve het stuk waarin Tweener met de brandslang in de lift gaat en de tralies van het raam trekt. Liftdeuren gaan niet ineens dicht als iemand in de lift staat en er zit iets tussen. Bovendien zou de lift stoppen als hij zo zwaar moet trekken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Entertainment series zijn niet realistisch. Zelfs de films en series gebaseerd op historische feiten zitten bol van misinformatie om het programma zelf aantrekkelijker te maken. Zelfs documentaires kunnen beïnvloed zijn waardoor niet alle feiten kloppen. Films kunnen realistisch lijken maar zullen dit in de zin van het woord nooit echt zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hoi,

Aangezien de hoofdpersoon gedurende de serie 2x op een vrij bijzondere wijze uit een gevangenis ontsnapt, zou ik de serie niet super realistisch noemen. Ook verschillende gebeurtenissen zouden in de echte wereld denk ik niet door de beugel kunnen.

Groetjes Merle
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding