Zal ik ook zonder een rookmachine een mooi effect hebben met de American DJ Reflex LED lichteffect?

Ik heb de American DJ Reflex LED lichteffect besteld, maar vroeg me af of ik zonder een rookmachine ook wel een mooi effect heb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hoe je belicht ligt ook aan de ruimte die je wilt belichten.
Op zich is de DJ Reflex LED een heel mooie en goede lamp.
Met en zonder rook. Al vind ik met af en toe rookgebruik wel iets extra's hebben.
Maar dat is een kwestie van smaak.

Ook een video van de lamp (zonder rook) bijgevoegd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn tip:
Gebruik eerst zonder rookmachine, en kijk wat je er van vindt, een rookmachine kan je als je er genoeg geld voor hebt, en voor uit wilt geven alsnog later bij kopen.

Veel plezier
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor deze uitleg !

Andere antwoorden (1)

Omdat het led-lichten zijn heb je wel degelijk een mooi effect, ook zonder rookmachine. Al blijft het mét een rookmachine wel degelijk iets spectaculairder ...