Hoe kan ik voor mijn ipod fraris muziek downloaden

Het kost best wel duur itunes enzo maar hoe kan ik muziek verplaatsen naar itunes en dan naar mijn ipod sturen zonder ervoor te betalen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
iTunes is gratis, wat bedoel je precies dat geld kost dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Itunes is gewoon gratis te downloaden zonder enige kosten, tenzij je via itunes store muziek gaat kopen natuurlijk

Antwoorden (2)

Mp3 downloaden via torrents. Daarna deze mp3 toevoegen als bestand aan itunes. Voila gratis muziek op ipod na synchronisatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je liedjes wilt downloaden zou ik dat van www.youtube-mp3.org doen, dat doe ik ook. Je kopieert de link van youtube (van het liedje dat je wilt downloaden) en het programma neemt het audio deel op en dat kan je opslaan. Je bent in 2 seconden klaar.