Waar vind ik een goedkope drukkerij voor 1 tijdschrift te drukken?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik volg zelf een opleiding Grafische vormgeving en moet voor mijn eindexamen 1 tijdschrift zelf ontwerpen en laten drukken. (dit mag via digitale druk/drukkerij). Wat is de voordeligste manier? Ik vind vaak enkel digitale drukkers voor een minimale oplage van 250 tijdschriften!

Dit wil ik:
aantal pagina's: 40
Papier kaft: 130g/m2
papier binnenkant: 80/90 g/m2
Vierkleurendruk
2 nietjes in de rug

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (4)

Wat versta je onder goedkoop?

Als je maar 1 tijdschrift wilt laten drukken zal je niet snel een drukkerij vinden die dat zal doen.

Als ze het al willen zal het een heel duur tijdschrift worden aangezien ze normaal grote massa's drukken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik kom even op mijn antwoord terug, ze zijn er wel die het doen.

product Magazines / Brochures
bindingswijze In de rug geniet
bedrukking 4/4 dubbelzijdig fullcolour
papiersoort 80 g recyclingpapier met 170 g recyclingp. cover
formaat A4 21 cm x 29,7 cm
pagina's 28 pagina's

Kosten voor 1x tijdschrift: 47,25 incl BTW

Zie de info in de bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, dat Muzieknootje;

Die vind je niet. Het is voor een drukkerij niet efficiënt om één enkel tijdschrift te drukken dus dat zal nooit goedkoop kunnen. Misschien kun je iemand vinden die handig is met een DTP-programma om samen de lay-out van het tijdschrift te doen en dit bij een printshop rechtstreeks via een printer af te drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf heb ik voor een minor van mijn opleiding ook een tijdschrift moeten maken, ik heb hem toen laten drukken bij Drukkerij Rotterdam (http://www.drukkerij-rotterdam.nl/).
Dit waren 7 stuks voor ongeveer €160,00.

Op de site staan grotere bedragen, maar wij hebben hem gemaild voor een offerte met de uitleg dat het een schoolproject was, en toen kregen we deze prijs ervoor.

Ik weet niet of deze drukkerij ver uit je buurt is, maar het mailen naar drukkerijen is alsnog het proberen waard!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarvoor kan je het best terecht bij een lokale copyshop in je stad. Bij de copyshop in mijn stad Breda, Copychop de Haan, kost het drukken van jouw boekje ongeveer 16,- euro. Een en ander natuurlijk afhankelijk van je papierkeuze en het formaat.