In welk tv programma zou jij te gast willen zijn?En in welk tv programma ben jij al eens te gast geweest?

En met te gast bedoel ik
- Als publiek
- Als tafelheer/dame
- Als kandidaat

Ik zou wel eens in het publiek willen zitten van ''Mooi weer de leeuw!'' Dat vind ik een gezellige show!Helaas sta ik nu alweer een hele tijd op de wachtlijst.
Ik zou ook wel eens mee willen doen met ''Weekend Millionairs''. Om te zien hoe ver ik kan komen :)

Ik ben een keer bij ''De wereld draait door'' en ''Kassa'' geweest.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
2.4K

Het beste antwoord

Toen ik een jaar of 18 was heb ik me voor meerdere spelprogramma's opgegeven. Gewoon om te kijken hoe dat gaat (Oke... en het geld dat je er mee kon winnen was ook wel leuk).
Ik heb het ooit tot kandidaat geschopt bij Get the Picture.

Samen met een vriendin hebben we ons toen ook opgegeven voor Lingo. Daar was een wachtlijst.
Vijf jaar later kregen we een uitnodiging voor een selectie. Ondertussen keken we al zeker 4 jaar het programma niet meer... Onnodig te zeggen dat wij met onze HBO-diploma's geen schijn van kans hadden tegen de huisvrouwen die nog dagelijks naar het programma kijken.
Wel schik gehad met die selectie trouwens. Het duurde voor ons nog geen uur, maar het was in de buurt van een leuk meertje en het weer was super...

Waar ik ooit in te gast zou willen zijn... Ik zou graag (gast)presentator worden van RTL-travel of 3 op reis. Maar ja.... zucht... ** droombeeld vervaagt, realiteit doemt weer op **
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

That 70 show op Comedy Central
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat raar.. een klasgenoot van mij zit er bijna elke maand wel een keer in.. (Mooi weer de leeuw.. ofzo)

eens even denken waar ik wel bij zou willen zijn.

- Deal or no deal. (maar dan wel als de gene die speelt;)

En verder kan ik niks bedenken. Ik zit nooit zo vaak tv te kijken dus ik heb geen idee wat er nog meer is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oh oke.. vaag, ik ben lid van de vara en heb me al een paar keer aangemeld om bij een uitzending aanwezig te willen zijn..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vriendjespolitiek misschien? Hij kent iemand die bij de tv werkt?
Ha, die Anouska;

Ik zou wel eens mee willen doen met de opnames van de postcodeloterij superknaljackpotfeestkanjerhoofdprijs. Dan wil ik graag de persoon zijn die het koffertje in ontvangst neemt en daarna ga ik niet accoord met uitzending van de beelden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben ooit publiek/deelnemer (dat is daar hetzelfde) geweest bij de Nationale IQ-Test. Ik zat in het vak met Raketgeleerden.

Leuke anecdote: in het vak naast ons zaten Nagelstylistes. Wij, de Raketgeleerden, hadden gewonnen, ondanks het feit dat één van de Nagelstylistes bij ons in het vak zat. Kennelijk was ze niet in staat het juiste vak te vinden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zou hier wel een keer te gast willen zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=vs1CA5hFdd4

verder een keertje naar rayman is laat gegaan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het is idd leuk.

ben geweest bij life and cooking
kinderen geen bezwaar
jensen
en heb mee gedaan met een belspelprogramma in de studio op zondag hete toen de gossipquiz ik won 450 euro.
ik zou nog eens idd naar mooi weer de leeuw willen.
of meedoen aan het programma lekker slim en die mensen op hun neus willen laten kijken

grtz
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De x-factor lijkt me wel grappig boe roepen als het optreden echt slecht is..... Zelf ben ik te gast geweest in waku waku en achterwerk in de kast heel lang geleden....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben als kind bij Ren je rot geweest en een aantal jaar later bij Prijzenslag (kom maar naar beneden en sla je slag.... helaas niks gewonnen).
Op dit moment proberen we al een hele tijd bij Mooi! Weer de Leeuw te komen. Zelfs als je een goeie wens hebt kom je daar volgens mij nog niet zomaar in... Jammer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uuhm..ik denk dat ik wel bij Mooi! weer de leeuw of Ik hou van holland in het publiek zou willen zitten. Vind het beide erg leuke programma's en zoiets live meemaken is vaak nog een stukje leuker. Ik ben volgens mij nog nooit bij een programma geweest, wel een keer bij een radiozender, radio 2. Was ook erg leuk