Heeft de NOS niet de rechten voor nacompetitievoetbal? Was vorige week laatste aflevering studio voetbal?

Bij het nacompetitievoetbal voor promotie/degradatie valt me op dat er alleen uitslagen genoemd worden (vorige week zondag; van donderdag 18 mei is niets te vinden aangezien play-offs Europa League op woensdag al waren). Hebben ze geen rechten voor de beelden van NEC en Roda wat toch (nog) eredivisie clubs zijn?
Daarnaast valt het me op dat NOS studio voetbal vandaag niet in de programmering op Teletekst staat. Was vorige week de laatste uitzending ondanks dat vandaag alle beslissingen vallen? Kan daar niets over vinden.

6 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Nee, de NOS heeft geen rechten voor nacompetitievoetbal. De laatste aflevering van Studio Voetbal was op zondag 14 juni 2020.
Bronnen:
een maand geleden