Waar kan ik de dvd's van Switched at Birth kopen in Nederland?

Ik zou graag deze serie op dvd hebben. Of er Nederlandse ondertiteling bij zit maakt mij persoonlijk niet uit. Ik heb al gegoogled maar kon het niet vinden. Wie weet waar ik deze serie zou kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
4.1K

Antwoorden (1)

Amazon.. Bijna alle series uit UK en USA zijn daar verkrijgbaar. Zo ook deze. Ik zou op de UK versie kijken anders zijn verzendkosten erg hoog.