wat is het doel van geld in wie is de mol?

Er gaat de hele tijd geld in/uit. Maar heeft het ook een waarde?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
1.5K
Erna55
8 jaar geleden
Uit wikipedia : ---Uiteindelijk blijven er drie kandidaten in de finale over (alleen in seizoen 7 waren dit er vier). Eén wint, één verliest en de derde is de mol. De kandidaat die in de finale de test het beste maakt, wint Wie is de Mol? en daarmee de pot met het geld. ----

Antwoorden (1)

Het geld in de pot van WIDM wordt aan het eind van het spel aan de winnaar uitgekeerd. Het is daarmee ook een maatstaf van allerlei theorieën over wie wel of niet de mol is (follow the money). Dit seizoen heeft het geld bovendien een extra functie gekregen, maar die is in aflevering 1 al uitgelegd.