Hoe worden de acteurs gecast/uitgekozen voor de reconstructies in het programma opsporing verzocht?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
2.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon via een castingureau (figuranten), altijd broodacteurs want je wilt geen bekende gezichten op tv,... hoeven ook niet te kunnen acteren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee zeker niet freekfluweel! Zie mijn antwoord.

Antwoorden (1)

Ik heb mijn vorige vraag moeten verwijderen omdat deze niet correct was.
ronron (die van de reacties) heeft mij toch aan het Googlen gezet en ik kwam bij een casting bureau die meewerkt aan opsporing verzocht.
Kennelijk is het eea veranderd en is de eis dat de spelers politiemensen waren niet meer van toepassing. Excuses.

Nu het goede antwoord: 4tops Casting zorgt hiervoor.

Zie bron : http://www.4topscasting.nl/opsporingverzocht.html

Excuses voor de eventuele verwarring door mijn vorige antwoord mocht je deze gelezen hebben. Mea Culpa

Toegevoegd na 7 minuten:
Voor Amadea: Typo, moet zijn : vorig antwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Jij hebt echter nog geen vraag gesteld...
ronron1212
9 jaar geleden
Dank voor de info
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En jij bedankt voor het kritische oog :-)