hoi..ben op zoek naar de naam vaneen serie...begon altijd met een flashback..en is in de trant van criminal minds..csi en ncis... er was er nog 1?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (4)

Je bedoelt Bones.
bamibal
9 jaar geleden
Thecis
9 jaar geleden
en waarom Bones?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voldoet aan de beschrijving.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar voldoen er nog wel meer aan. Maar dit was ook een van de eersten die mij te binnen schoot.
Thecis
9 jaar geleden
Ik kan me niet herinneren dat Bones altijd met een flashback begint... Vandaar mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, die begint altijd met het vinden van het lijk, wat ongeveer hetzelfde effect heeft. Cold Case lijkt me de meest aangewezen candidaat hier. Daar zie je aan het intro altijd al in welke tijd de moord /misdaad heeft plaatsgevonden.
Door de flashback aan het begin zit ik zelf te denken aan Cold Case
9 jaar geleden
De eersten die me te binnen schieten zijn mijn eigen favorieten, Cold case , Bones, en Without a Trace. Allemaal een beetje het zelfde format.

En ja, er zijn er absoluut nog meer. Het is de typische opening van een spannende serie, waarin het verhaal geintroduceerd wordt en je nieuwsgierig gemaakt moet worden. Iets soortgelijks, al is het niet altijd een flash back, maar wel een vooralsnog raadselachtige gebeurtenis als spannend intro zie je bijvoorbeeld in Medium en Ghost Whisperer. Basisingredient voor een spannende serie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je bedoel wellicht unforgetable.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Unforgettable.