Waar is de televisiezender Animal Planet als 24 uurs-zender te verkrijgen?

Animal Planet is verdwenen (op drie uur na -in 't weekend-); bij wie (bedrijf) is AP nog te zien de hele 24 uur lang per dag, niet bij KPN/digitenne, helaas?

Toegevoegd na 6 dagen:
Bedankt voor de antwoorden en reacties!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Upc heeft een pakket waar animal planet HD inzit, maar ik weet niet of deze 24/7 uitzend aangezien ik deze zender niet in mijn pakket heb
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sinds 8 januari 2012 heeft TLC Nederland het kanaal 24 uur per dag ingenomen en is Aninal Planet enkel te zien in een programmablok 's morgens (weekends) of begin van de middag (werkdagen). Animal Planet HD is beschikbaar als een aparte 24-uurs zender.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Learning_Channel_(Nederland)

Als HD kanaal (kabel) zou het dus nog wel beschikbaar moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit antwoord is een antwoord op mijn vorige vraag over Animal Planet!
Mijn vraag is nu WAAR is de zender te verkrijgen ... niet of!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
UPC, Ziggo (Kabel dus)