Hoe kan ik Horizon.tv op andere plekken bekijken?

Thuis, met WiFi (UPC) verbonden, kan ik gewoon tv kijken op Horizon.tv. Maar als ik op school ben en met WiFi daar verbindt (Lijbrandt) dan zegt ie dat ik geen rechten heb, wat ook logisch lijkt. Maar is er misschien een manier om dit te omzeilen?

Alvast Bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Nee, je betaalt voor de verbinding naar je huis waar je de mediabox, internetaansluiting etc hebt. Dat wordt door het systeem gedetecteerd en je krijgt toegang tot horizon.tv. Ergens anders zal je niet met de inloggegevens van UPC kunnen kijken, anders zou de hele wereld met 1 naam/password gratis TV kunnen kijken.