Wat zijn de spelregels bij de quiz "De Gemene Deler" met Beau van Erven Dorens ?

Ik heb voor de 1e keer gekeken maar snap er niks van. Kan iemand dat uitleggen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Drie mensen die elkaar niet kennen werken samen om antwoorden te geven op vragen. Het bedrag dat ze kunnen verdienen, begint hoog en wordt steeds lager naarmate ze er langer over doen om een eenduidig antwoord te geven. Op het eind kunnen ze het verdiende bedrag verdelen volgen een verdeelsleutel. Als je vindt dat een ander niet heeft bijgedragen aan een goed antwoord, kan het zijn dat deze persoon heel weinig krijgt. Maar hoe langer ze hierover in discussie gaan hoe lager het bedrag wordt.