Er bestond vroeger een programma (18+) dat ging over een stel dat bij een soort rechter kwam en die liet ze dan iets doen, hoe heette dat programma?

dit programma ging over een stel dat dan ergens ruzie over had en sprak de rechter uit dat ze dingen mochten doen met anderen in dat programma, en die ander moest dan toekijken, dit wil ik graag nog x zien, maar weet niet meer hoe dit programma heet, iemand hier nog wel!?

Toegevoegd na 6 dagen:
& waar kun je dit terug kijken????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
6.5K

Het beste antwoord

Sex Court heette dat.
met Julie Strain
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Expert walter! ;)
walter
12 jaar geleden
Ik keek nou eenmaal veel tv in de jaren 90 :-)

Andere antwoorden (1)

Judge Jullie heet dit programma...

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry.... dat is haar ("de rechter") naam in de serie. De serie heet "sex court"...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt ; ranzig derderangsprogramma.....