Waar kan ik de oude Veronica-documentaire "Superwings" vinden?

Ik weet wel dat Leo van der Goot dit presenteerde, in de jaren 80. Met een vliegtuig PH-COR, Burt Rutan,een vliegtuigsloperij, en veel meer. Gezien als jochie en zou m dolgraag weer zien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Het beste antwoord

Op het internet is de documentaire Superwings (1985) van Leo van der Goot in ieder geval niet te vinden.

De kans dat je die docu ooit nog te zien zult krijgen lijkt mij klein. We zitten in 1985 op ongeveer het moment, dat omroepen begonnen te beseffen dat het misschien wel zonde zou zijn om al die films en uitzendingen gewoon kwijt te raken, te laten verteren in archieven die daar niet voor geschikt waren, of gewoon weg te gooien.

Mocht het voor je studie of werk heel belangrijk zijn, om die documentaire te zien of er meer over te weten te komen, neem dan contact op met het Instituut voor Beeld en Geluid. Misschien kunnen zij je die docu ook niet laten zien, maar ze kunnen je wel vertellen of 'ie ergens nog beschikbaar is. Dan weet je waar je aan toe bent, en hoef je niet verder te zoeken.

Nederlands Instituut Beeld en Geluid
http://www.beeldengeluid.nl/
klantenservice@beeldengeluid.nl

Natuurlijk kun je ook contact opnemen met Leo van der Goot zelf. De beste man is een multi-talent, en doet (en deed) van alles. Hij heeft ook een productiebedrijf. Vreemdgenoeg heeft hij geen website, en dus ook geen (publiek) emailadres. Als je hem wilt schrijven, kost je dat dus een postzegel.

Leo van der Goot Produkties B.V.
Corverlaan 7
1405 AV Bussum

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!