Zijn de ballen bij Lingo hard of zacht ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een leuke vraag!
Reddie
12 jaar geleden
Heeft Lucille ook ballen dan?
Annswers
12 jaar geleden
haha lol

Antwoorden (5)

Gezien de felheid waarmee wel eens in die ballenbak gegraaid word, ga ik er van uit... dat het zachte ballen zijn

(heb nog nooit iemand au horen roepen met zijn / haar hand in of tijdens het graaien in de ballenbak XD)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zacht, als je oplet drukt Lucile de ballen altijd in waardoor de ballen zacht moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die Lucille toch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja lucile knijpt altijd lekker in die ballen...
Ik kwam net nog dit artikeltje tegen.
http://zappen.blog.nl/tros/2006/10/17/eo_steelt_lingo-bal_33

Dat die dingen echt zo duur zijn daar geloof ik trouwens geen bal van (pun intended). Zo'n normale val kost een paar cent, een cijfertje erop printen/plakken/verven of hoe ze dat ook doen kan ook geen 100'en €'s kosten.

Tja misschien betalen ze dat er wel voor maar dan zijn ze gewoon dom bezig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zacht, ze knijpen er altijd in. En je graait natuurlijk liever niet in keiharde ballen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou denken hard, je hoort ze toch rammelen?