Zijn die gitaren echt die je bij Big Time Rush ziet?

Die jeugd serie op Nickelodeon.
Je ziet gitaren aan de muur hangen in hun studio.
Gitaristen onder ons zullen hem zien hangen een Gretsch 6120 ter waarde van wat? Een dikke €2300?
Dan zie je een scene met rennende pubers langs dat juweeltje.
Man als mijn kinderen al naar mijn gitaar loeren wordt ik al hyper.
Zijn dat echte prop's in op zo'n set?
Of hebben ze zelfs daar neppers van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt daar echt een Gretsch? Dan moet het wel een nepperd zijn, dat zou anders echt heel erg zonde zijn om hem daar te laten hangen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ja dit is Hollywood, je weet het nooit.
Voor scenes op de set hangen ze misschien eentje aan de muur...

Antwoorden (1)

Nee veel materiaal die je ziet zijn gewoon namaak. Ze worden gewoon erbij gezet om de set een beetje mooier te maken. Overigens maken veel studio's gebruik van namaak spullen. De makers van 'Hangover 2' zijn pas geleden nog aangeklaagd door Louis Vuitton omdat ze een namaak tas in de film gebruikt hadden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er een site waar ze zoiets laten zien?
Net als de nep tv's bij Ikea zouden ze die ook van gitaren hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze moeten wel te koop zijn ergens. Ik weet alleen geen betrouwbare site voor je te vinden. Ik denk dat de crew voor die serie gewoon zelf naar Gretsch® zijn gegaan om een replica/showmodel te krijgen.