Nikita is pas net begonnen, 3 weken geleden ofzo, maar op uitzending gemist van veronica, staan al 2 seizoenen met heel veel afleveringen?

Ik snap het echt niet !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Ik meen me te herinneren dat een jaar of tien geleden, (kan ook langer zijn), Nikita ook al eens op T.V. is geweest.
Dat was toen ook zo'n pittige tante, maar of het precies dezelfde is, durf ik niet met zekerheid te zeggen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat was een andere.de Nikita was toen steviger gebouwd en blond.